TRX -Funkční trénink

Proč cvičit TRX
TRX je systém na cvičení a posilování při využití vlastní váhy. Jedná se o závěsný posilovací systém, se kterým můžete procvičit celé tělo – záda, břicho, ramena, paže, nohy, prostě vše. Díky své univerzálnosti a flexibilitě si získal popularitu po celém světě. TRX si s sebou můžete vzít kamkoliv jedete a dnes už existuje i v ČR mnoho posiloven, kde se cvičí na TRX.

Proč zrovna název TRX? Zkratka a samotný název TRX znamená Total-Body Resistance, tedy přeloženo Zatížení celého těla. Jedná se o dva propojené popruhy, délkově nastavitelné, s madly a karabinou pro připnutí.

·         s TRX může cvičit kdokoliv – od začátečníků po vrcholové sportovce. Každý si může zvolit svoji úroveň obtížnosti změnou polohy těla.

·         Cvičení s TRX je intenzivnější, ušetříte spoustu času díky efektivním cvikům. Díky zapojení vlastní váhy těla a pohybu v prostoru zapojujete rovnoměrně všechny svalové partie.

·         S TRX systémem posilujete tělo, zvyšujete pružnost, sílu a výbušnost

·         Důraz je zaměřen na posílení tzv. jádra (Core), tedy té části těla, kterou denně používáte – zejména břicho, záda, hrudník a pánev, cvičit však můžete ve stovkách obměň celé tělo


Výhody TRX

- Vybudujete si  pevné tělo

- Naučíte se používát svůj střed těla – tzv. core

- Cvičit se dá prakticky kdekoliv

- Cvičíte pouze s váhou vlastního těla

- TRX je přenosné, vleze se do malé tašky, nebo baťohu